2013年1月25日星期五

cheap ugg boots UGG ultra høye Chrystie støvler gull 5512 designer forsøkt å bygge ulike miljø

Lyden av høyt støvler, militær uniform slitasje bånd, iført en svart sjal, ugg australia norge stort steg fra ikke gikk inn døra speaker spurte, "Mrs. klar ennå ......"ugg sinne avhengig av hvilken side han også vendte det blinde øyet, kald fjerne vinden kappe, satt i sofaen, skarpe øyne ser Zaiqian, som Eagles utsikt klo under kaninen. Ziqian ansikt rødmet, men Gengzhebozai ser ikke på ham, se utover ham til å investere bak vegger, hard lyd gjenta hans ord: "Jeg kom til hæren!"

"Far, jeg kommer til hærens Ziqian men åpningen," mannen heter denne hæren for å tjene landet, dette tilbake, må jeg tenke klart, Yuansui far kjempet for å tjene hjemlandet!uggs, ""Nå tror hæren for å kjempe, og deretter gi den en prøve, tror jeg du kan bo et par dager." Stemmen hans er fortsatt kaldt, øynene allerede har et snev av varme, "Men jeg husker de to, og den første skal denne identiteten til Huozi Qian stolthet å gå til hæren, er det best å glemme deg, jeg etternavn! "

Bankett uggs på nett kveld samling av kinesiske og utenlandske kjendiser bakketopp dekorert både innenfor og utenfor statsministerens kontor strålende Fairview lys skinne gjennom melodiøs musikk av avstanden kan bli hørt ...... så Sheng Daxi gass, en liten chill fortynne vært uniformerte krigsherjede. Turning biltrafikk foran Statsministerens kontor, lysene skinner inn i bilen cheap ugg boots, avstanden lys og skygge risting umiddelbar Ziqian rynke veldig uvel plutselig og til kondensatoren. Foran den sorte bilen sakte kom til en fullstendig stopp, multiplisert bilen etterfulgt av stopp Ziqian. Veien vakter kick off en salutt nike uk, attendants offiser kjører nær åpne døren, heve hånden salutt, stående på siden.

没有评论:

发表评论